maanantai 24. kesäkuuta 2013

Tällä nelikymppisellä on sixpack!

Hello,

Olen kateellinen. Suorastaan myrkynvihreä. Olen tavannut juontaja-toimittaja Heidi Suomen. Hän on 38-vuotias upeaakin upeampi nainen ja hänellä on sixpack. Miten epäreilu maailma! Minäkin olen nelikymppinen, mutta minulla on lähinnä "lovehandles". Edustan siis suurinta osaa tämän ikäisistä suomalaisnaisista. Heidi sen sijaan pärjäisi kevyesti kansainvälisessäkin vertailussa.

No, ainakin olen nauttinnut elämästäni - nyt viimeksi juhannuksena, jolloin ei kaloreita laskettu. Makkaraa, viiniä ja jätskiä meni sitäkin enemmän ja hauskaa riitti! Nyt olisi kenties kurinpalautus paikallaan...mutta elämä on lyhyt. Joten en oikeasti voi itkeä Heidin tai kenenkään pyykkilautojen perään, koska niinkuin lentopalloa pelaava Heidi itse totesi, niin "reenillä" sellaisen saa. Pitäisi vaan jaksaa treenata. Paljon. En taida jaksaa.

Paita: Guess, muut merkit "jotain halpiksia".  Heidi vilautti timmiä vatsaansa paidan alta, mutta ikävä kyllä sitä en nyt kuvaan saanut. 

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig