sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Tyylitsekkaus: Kirsi Alm-Siira!

Tänään tyylitsekkauksessa uutisankkuri Kirsi Alm-Siira. Näin hän itse kuvailee tyyliään: Mukavuus ennen kaikkea! Aiemmin tyylini oli huomattavasti sporttisempi, käytin paljon urheilubrändien vapaa-ajan asuja. Nykyisin olen enemmän farkut ja bleiseri -tyyppi. Ennen en lyhyenä osannut käyttää minkäänlaisia mekkoja, mutta nykyään käytän niitä paljon. Ja korkokengät ovat usein ainakin töissä must, sillä olen tosiaan ne huikeat 158-senttiä! Olen opetellut kävelemään koroilla ja tykkään erityisesti kiilakoroista. Hiekkalaatikolle en tietenkään korkkareita laita.

Tätä en laittaisi päälleni mistään hinnasta: 3/4 helmanpituus hameissa on minulle ehdottomasti out! Näyttäisin lyhyine tukkijalkoineni varsin koomiselta, jos hame menisi puolesta säärestä poikki. 3/4 helma on tehty 175-senttiselle pitkäsäärelle, itse näytän sellainen päällä virtahevolta.

Mun arvio: Kirsi on sinut itsensä kanssa ja osaa hyödyntää parhaat puolensa. Hänen tyylinsä on klassinen ja melko konservatiivinen. Vielä hieman lisää rohkeutta ja särmää siis kaipaisin joihinkin asuvalintoihin ruudun ulkopuolella, vakavasti otettavana uutisankkurina kun on paha räväyttää. :) 
Paita: Promode, löytö lempikirppikseltä Kaivarin Kanuunasta. Housut Zarasta kahden vuoden takaa. Ballerinat Exito Shoes.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig