tiistai 1. lokakuuta 2013

Nanson Roosa nauha -kampanja!

Hei,

Nyt kun kaikki kohkaavat Matthew Williamsonin Lindex Collectionista(joka toki on upea mallisto), niin haluan muistuttaa myös suomalaisen sisaren vastaavista tuotteista. Eli Nanso on tänäkin vuonna mukana Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjassa, jolla kerätään varoja suomalaisen rintasyöpätutkimuksen tukemiseen. Rahalahjoituksen lisäksi yritys haluaa lisätä kuluttajien tietoisuutta sairaudesta, johon joka 8. suomalainen nainen elämänsä aikana sairastuu.

Keväällä järjestetyssä mallihaussa Nanso etsi rohkeita suomalaisia naisia Roosa nauha -tuotteidensa malleiksi. Useiden hyvien hakijoiden ja koskettavien tarinoiden joukosta malleiksi valikoituivat elämäniloiset Maarit ja Eine.

36-vuotias Maarit on kahden lapsen äiti, joka sairastui rintasyöpään yllättäen puolitoista vuotta sitten. Diagnoosi oli Maaritille shokki, mutta hän haluaa muistuttaa, ettei sellaisia asioita kannata etukäteen pelätä, joihin itse ei pysty vaikuttamaan. 49-vuotiaan Einen rintasyöpä leikattiin vasta tämän vuoden tammikuussa. Eine haluaa korostaa itsetutkimisen tärkeyttä, sillä varhaisen diagnoosin ansiosta hänen syöpänsä ei ollut ehtinyt leviämään. Tänä syksynä nämä rohkeat naiset säteilevät Nanson Roosa nauha -tuotteiden malleina.

Yhteistyö Roosa nauha -kampanjan kanssa on yksi Nanso Groupin konkreettisista toimenpiteistä, joilla yritys tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden tehdä kanssaan hyviä tekoja. Ostamalla Roosa nauha -kampanjatuotteita kuluttajilla on mahdollisuus osallistua rintasyövän vastaiseen taisteluun ja osoittaa tukensa sairastuneille. Nanso Group lahjoittaa jokaisesta myydystä kampanjatuotteesta 10 % Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon rintasyöpätutkimuksen tukemiseen. 

Lokakuussa 2012 Nanso Group keräsi Roosa nauha -tuotemyynnillä yli 38 000 euron lahjoitussumman. Nanso Groupin Roosa nauha -tuotevalikoimasta löytyy naisten vaatteita ja asusteita sekä miesten boksereita brändeillä Nanso, Black Horse ja Norlyn.  Ovathan nämä Nansot toki vähemmän mediaseksikkäitä ja ehkäpä epämuodikkaampiakin kuin Williamsonit, mutta myös kotimaisia, ajattomia ja suomalaisen naisen makuun sopivia. 

Rintasyöpä koskettaa aika monia meistä lähipiirin kautta. Omalta tädiltäni muun muassa on poistettu syövän takia toinen rinta. Hienoa, että tietoisuus ja yhteisöllisyys tämän kaltaisten (ketju)kampanjointien myötä lisääntyy! (Kuvat Nanson mediapankista)
Rohkeat Maarit ja Eine.

Eine, 49, jonka rintasyöpä leikattiin tämän vuoden tammikuussa.

Tämän hankin!
36-vuotias kahden lapsen äti, Maarit, joka sai syöpädiagnoosin puolitoista vuotta sitten.
Tuotteet ovat nyt myynnissä...

... ja niitä myyvät hyvin varustetut päivittäistavarakaupat ja tavaratalot, Nanso Groupin omat myymälät sekä verkkokauppa Nansoshop.com




SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig