tiistai 4. helmikuuta 2014

Tyylitsekkaus: Axl Smith!

Tänään tyylitsekissä hurmaava muusikko ja juontaja Axl Smith, joka on mielestäni eräs Suomen ehdottomasti parhaita ja kansainvälisimpiä ruutukasvoja. Tapasin hänet Nelosen pressissä muutama viikko sitten.

Näin hän kuvailee tyyliään: Diggailen väreistä, mutta tuntuu, että miesten muodissa on usein vain kolme värivaihtoehtoa, musta, harmaa ja sininen. Ehkä olen ollut pienenä Lego-fani, tai jotain. 

En sinänsä seuraa trendejä, vaan pukeudun siihen, mikä tuntuu omalta. Olen duunannut päässäni olevan hatun itse yhteistyössä Coston kanssa. Olen sitä mieltä, että jos ei löydä kaupasta hyvää, niin pitää tehdä itse. Ainoan hyvän hatun olen löytänyt tukholmalaisesta naisten hattuliikkeestä, mutta olisi kornia mennä sinne useamman kerran vuodessa.

Tätä en pistäisi päälleni mistään hinnasta: Sellaisia suippokärkisiä Peter Pan -kenkiä. Olen niin lyhyt, että näytän sellaisissa luistimissa vielä dorkemmalta.

Oma arvio: Axl on mies, joka miettii tyyliään ja on siinä rohkea ja omaperäinen, mikä on aina plussaa. Lisäksi hän on osoittanut luovuutta hattusuunnittelijana.


Kengät: Alexander McQueen. Housut: Scotch&Soda. Paita: Anerkjendt. Axl:n oma suunnittelema hattu on 100 prosenttista orgaanista puuvillaa. Se on prototyyppi ja tulee keväällä myyntiin kauppoihin.










SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig