perjantai 21. maaliskuuta 2014

Tyylitsekkaus: Tuija Pehkonen!

Moiiiii,

Perjantain tyylitsekissä ihana ja palkittu radiopersoona Tuija Pehkonen. Näin hän kuvailee tyyliään: Olen ehdottomasti farkkuihminen. Rakastan myös valkoisia t-paitoja yli kaiken. Musta ja valkoinen ovat simppelin tyylini kulmakivet. Palloilen naisellisen ja rokahtavan välillä: arjessa minulla näkee bikerit, juhlassa korkkarit. Koska olen arjessa nin hillitty, tykkään bileissä sitten hullutella sekä vaatteilla että tukalla. Esimerkiksi viime vuoden Radiogaalassa minulla oli Mert Otsamon superlyhyt mekko ja sitä edellisessä tukkani oli kuin jättimäinen harakanpesä. Sain paljon katseita, en sitten tiedä, olivatko ihailevia vai kauhistelevia. Omasta mielestäni molemmat lookit olivat mielettömän hienoja!  Saatan kysyä stailistiystäviltäni tyyliapua hädän hetkellä. Vaatekaappiin menisi paljonkin kahisevaa, jos antaisin kaikille haluilleni vallan. Tällä hetkellä ennen kaikkea sisustan kämppääni, joten kaikki ylimääräinen menee siihen. Ostan muutenkin mieluummin vähän ja laadukasta. Viimeksi hankin Emma-gaalaan Giuseppe Zanottin täydellisen iltalaukun. 

Meikkaan yleensä hillitysti. Olin pitkään rakenneripsiä vastaan, kunnes vuodenvaihteessa kaverini suostuttelun jälkeen kokeilin ja jäin kerrasta koukkuun! Olen sen verran aamu-uninen, enkä jaksa herättyäni heti meikata, että ne pelastavat valehtelematta jokaisen päiväni

Tätä en laittaisi  päälleni mistään hinnasta: Vihreää väriä. En pidä siitä yhtään. Vedenvärinen on poikkeus. Crocksit jalassa minua ei myöskään tulla näkemään. Nimim. Poikkeus vahvistaa säännön.

Punainen minihame on alelöytö Maltalta. CCDK:n paita oli jo kerran kirppiskamoissa, mutta sitten rakastuin siihen uudelleen. En btw tuntenut oloani kotoisaksi tässä yhdistelmässä, joten vaihdoin asua vielä saman illan aikana pikkumustaan, Tuija selittää.

Kiilakorkosandaalit Top Shop.  Tuijan kuvat ovat viime kesäkuultaa prinsessa Madeleinen ja Christopher O´Neillin häävalvojaisista, jotka Elle-lehti järjesti.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig