sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Tyylitsekkaus: Michael Monroe!

Moi,

Logomosta käsin VoF-kisan semifinaalilähetyksen nähneenä olen aivan vakuuttunut, että Michael Monroe on maamme makein miespuolinen väriläiskä. Ja tajuton aropupu-energiapakkaus 50-kymppiseksi! Plus luonteeltaan hän on suunnattoman hyväsydäminen ja pyrkii aina huomioimaan kaikki ihmiset ja eläimet ympärillään. Hieno tyyppi siis, joka on vuosien myötä pysynyt myös rocktähtityylilleen uskollisena.


Näin hän kuvailee tyyliään: En käy maitokaupassakaan verkkareissa, vaan mietin aina asukokonaisuuteni hyvin tarkkaan. Erilaisiin tilaisuuksiin ja lavalle laitan kunnon glamrock-releet. Esiintymisvaatteitani käsittelen huolellisesti, että ne säilyvät hyvinä. Nahka on pukeutumiseni perusta. Keikkojen jälkeen nahkavaatteet valuvat hikeä niin, että ne täytyy ripustaa kuivumaan. Meikkaus on osa minua ja olen oppinut vuosien varrella tekemään nopeasti omat esiintymismeikkini. Musta kynsilakka on must ja käytän myös isoja ja näyttäviä koruja, eritoten sormuksia.

Olen sitä mieltä, että persoonalliset omat jutut ovat cool. Ei kannata matkia muita, vaan luoda oma uniikki tyylinsä. Esimerkiksi minun tyylini jollain toisella kundilla näyttäisi varmasti hassulta. En myöskään halua luokitella ihmisiä iän mukaan, jokainen saa ilmentää tyyliään vapaasti. Reilu vuosi sitten lanseerasin Kalevala Korun kanssa ensimmäisen korusarjani, johon kuuluu kaksi erikokoista riipusta sekä korvakorut. Materiaalivalinnoissa näkee mieltymykseni hopeaan ja pronssiin. Minut valittiin toissa vuonna GSW -messuilla vuoden korunkantajaksi, mikä tuntui mukavalta.

Tätä en laittaisi päälleni mistään hinnasta: Olen aina pukeutunut itselleni mieluisalla tavalla seuraamatta trendejä. Kartan muotia jopa siinä määrin, että saattaa vaihtaa tyyliäni jos jokin kantamani vaate tai asuste tulee muotiin. Olen siis anti-fashion trendsetter! Ps. Verkkareita.
Kuvasin Michaelin VoF-pressissa muutama viikko sitten. Hän ei halunnut mainostaa päällään olevia kuteita, mutta teettää paljon vaatteita mittatilauksena sekä ostaa buutseja ja nahkahousuja ympäri maailmaa, eritoten Los Angelesista.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig