keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Tyylitsekkaus: Paloma Faith!

Heips.

Keskiviikon tyylitsekissä ihana Paloma Faith. Näin hän kuvailee tyyliään: Sain tyylikasvatuksen yksinhuoltajaäidilltäni, joka rakasti muotia. Hän työskenteli opettajana Itä-Lontoossa. Joka ilta äiti valitsi minulle seuraavan päivän asun ja selitti, mitkä värit ja asusteet menevät minkäkin kanssa. Pukeudumme nykyään eri lailla. Äitini on modernimpi ja enemmän mainstream kuin minä. Itse rakastan 60-lukua meikin ja vaatteiden osalta. En koskaan aio olla luonnollinen, vaan tulen aina käyttämään paljon meikkiä ja värjäämään hiuksiani.Tyylini on ehkä välillä yliampuva, mutta olen artisti ja se on etuoikeuteni. Rakastan muotia, naisellisuutta ja eri tyyleillä leikittelyä.

Tyyli-ikoneitani ovat Marilyn Monroe, Marlene Dietrich, Billie Holiday, Josephine Baker, Grace Jones ja Björk. Suomalaisista suunnittelijoista tiedän Minna Parikan, jota arvostan suunnattomasti. Minulla on häneltä useampi kenkäkäpari.
Tätä en pukisi päälleni mistään hinnasta: Verkkareita, Uggeja, Crocseja tai Reebokin lenkkareita.

Ps. Tapasin Paloman viime viikolla ja hän on erittäin maanläheinen, helposti lähestyttävä ja hurmaava persoona. Olen myyty.

Paloman asu ja koru: KTZ. Kuva: Pasi Liesimaa/ IL

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig