maanantai 1. syyskuuta 2014

Tyylitsekkaus: Piritta Hagman!

Heips,

Maanantain tyylitsekissä on Toisenlaiset äidit -sarjan hehkeä juontaja ja kolmen lapsosen äiti Piritta Hagman, 34. Näin hän kuvailee tyyliään: Arkityylini on hyvin simppeliä ja käytännönläheistä. Pidän pehmeistä ja mukavista materiaaleista, jotka tuntuvat hyvältä iholla. Converset, skinny jeansit ja ohut neule ovat vakiovarusteeni. Kotona farkut vaihtuvat usein verkkareihin.

Aviomieheni Niken mielestä minulla on mekko-ongelma: En raaski luopua yhdestäkään, joten kaapit pursuilevat niitä. Kaappitila alkaa uhkaavasti loppua, mutta onneksi kaverit tulevat aina silloin tällöin lainaamaan minulta kolttua. Moni jättää juhlamekkonsa ostamatta, koska luottaa siihen, että minulta löytyy sopiva.

Syksyni on ollut kiireinen ja stressaava ja ja olenkin huomaamatta laihtunut, mikä ei ole ollenkaan kiva juttu. Olen normaalisti kokoa 36, nyt ehkä 34... En halua välittää tytöilleni kuvaa äidistä, joka ei syö, mutta usein en kiireessä vain ehdi. En koskaan käy vaa´alla, sillä meillä ei ole sellaista. En myöskään arvostele ulkonäköäni tytärteni kuullen. Nikelle saatan valittaa, jos minulla on ruma päivä ja hän jaksaa aina piristää minua ja kehua kauniiksi.

Omaan nykyään paremman suhteen itseeni ja kehooni kuin ennen lasten syntymää. Olen ylpeä kropastani, joka on pystynyt synnyttämään ja ja ruokkimaan kolme lasta!

Ulos lähtiessä on kiva panostaa itseensä. Rakastan kenkiä ja laukkuja. Ostan mielummin laatua kuin määrää. Pikkumustaa on kiva piristää ihanilla, laadukkailla korkokengillä.

Tätä en laittaisi päälleni mistään hinnasta: Vesiraja-hameita. Vanhemmiten voin vilauttaa säärtä, mutta liian lyhyt hame on minulle no-no.
Mekko: Valentino, kengät Louboutin.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig