tiistai 2. joulukuuta 2014

Tyylitsekkaus: Suvi Tiilikainen!

Tiistain tyylitsekissä ihana meikkitaiteilija ja malli Suvi Tiilikainen. Näin hän kuvailee tyyliään: Olen aina ollut melkoinen vaatefriikki. Pienenä keräsin kotoa jopa iskän pullot ja vein kauppaan, että saisin ostettua haluamiani muotivaatteita. Nykyisin kotoani löytyy iso vaatehuone, mutta kaipaan alati lisää tilaa vaatteilleni.

Kotona olen kassialma, enkä todellakaan mieti ulkonäköäni käydessäni lähikaupassa. Kun lähden ulos, niin tykkään panostaa sopivasti, että tunnen oloni naiselliseksi. Rakastan mekkoja ja korkokenkiä! Iän myötä olen alkanut käyttää enemmän värejä. Olen värianalyysin mukaan puhdas talvityyppi ja talvisin vitivalkoinen, joten mustassa kokolookissa näyttäisin entistä kalpeammalta.

Shoppailen nykyään nettikaupoista, sillä kahden pienen lapsen äitinä en yksinkertaisesti ehdi juoksemaan kaupungilla vaatekaupoissa. Olen lastenkin jälkeen aika lähellä mallikokoa, joten uskallan ostaa vaatteet sovittamatta. Suosin nettikauppoja, joissa on video. Olen laiska palauttamaan pieleen menneitä ostoksia. Rahaa vaatteisiin vuositasolla menee paljon, en uskalla laskea, kuinka paljon.

Lempiasusteeni on Chanelin laukku, joita minulta löytyy kolme. Punaisen iltalaukun sain Jukalta ensimmäiseksi äitienpäivälahjaksi. Sanoin sen nähtyäni, etten tarvitse äitienpäivälahjoja seuraavaan 10 vuoteen. Vaikka muuten olisi nuutunut olo, niin Chanelin laukku upgreidaa asun kuin asun. Meillä on tapana ostaa toisillemme lahjoja silloin, kun tiedämme toisen haaveilevan jostain tietystä vaatteesta tai asusteesta. Voimme hyvin välillä jättää vaikka joululahjat sitten ostamatta.

Tätä en laittaisi päälleni mistään hinnasta: Ylikireä minimekko. Liian kireä ja lyhyt on kamala yhdistelmä!
Suvin päällä oleva Kenzon mekko on lahja hänen Jukka-mieheltään.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig