keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Keskiviikon kevyt kokkausohje!

Terveisiä Lotalta ja Piialta treeneistä! Kaikille Tehdään se nyt -tiimiläisille ovat tulleet jakoon uudet treeni- ja ruokavalio-ohjeet viikoille 4-6. Myös toisen kuukauden pussit on postitettu ja pitäisivät olla perillä. itselleni te tulivat viime viikolla. Löydät treeni- ja ruokavalio-ohjeet osoitteesta www.tehdaansenyt.fi tai kampanjan Facebook-sivuilta, yläreunasta kohdasta "Tiimisi". Tsemppiä kaikille ja tehdään se nyt! 

Ps. Keskiviikon hyvinvointivinkki kaikille, laihdutit tai et: Muista juoda riittävästi vettä! Lasi tunnissa on aika hyvä nyrkkisääntö.

KVINOASALAATTI JAUHELIHAPIHVIN KANSSA

noin 640 kcal
35,3g proteiinia
44,3g rasvaa
22,0g hiilihydraatteja
noin ½ dl kvinoaa (keittämätöntä)
kurkku (noin 10 cm:n mittainen pala),
kirsikkatomaatteja (noin 6 kpl)
fetajuustoa (7−8 kuutiota)
avokado (½−1)
punasipuli (pieni kourallinen, silputtuna)
Sekoita jauheliha (yhteen pihviin noin 120 g) yhden kananmunan kanssa, jotta saat hyvän koostumuksen (yksinkertaisinta on paistaa pihvi paistinpannulla, mutta voit halutessasi tietenkin myös kypsentää sen grillissä).
Mausta haluamillasi mausteilla.
Ranskalainen salaatinkastike salaattiin:


Muutama teelusikallinen sitruunaa, 6 rkl oliiviöljyä, 3 rkl balsamiviinietikkaa, suolaa, pippuria (maun mukaan).


Personal trainer Piia Koriseva, psykologi Mikael ja laihduttaja, tuottaja Lotta Backlund.


SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig