maanantai 20. maaliskuuta 2017

Tyylitsekkaus: Kiira Korpi!

Olin eilen TTK-studioilla ja pääsin jututtamaan ihanaa tanssituomaria Kiira Korpea muutamalla lauseella hänen tyylistään.
Näin hän sitä kuvailee: 

Minulla ei ole mitään vakiotyyliä, eli vaihtelen lookkiani fiiliksen mukaan. Olen luonnonlapsi enkä jaksa aina tälläytyä, eli menen mukavuus edellä. Edustustilaisuuksiin panostan tietenkin.

En ole ikinä kiinnittänyt erityisesti huomiota asusteisiin kuten kenkiin tai laukkuihin. Milanossa asuessani naiset olivat kuitenkin todella tyylikkäitä ja jouduin miettimään omiakin asukokonaisuuksiani ja asusteita uusiksi. Nyt asun New Yorkissa, missä tyylitaitureita näkee laidasta laitaan. Välillä tunnen itseni sielläkin alipukeutuneeksi. TTK:ssa minulla on oma stailisti, joka valitsee vaatteet lähetykseen, joten minun ei tarvitse stressata niistä.

Poikaystäväni toimii muotialalla ja hän varmaan toivoisi, että voisi vaikuttaa tyyliini enemmän. Esimerkiksi korkokenkiä käytänkin useammin kuin aiemmin, koska Art­hur on toivonut sitä. 

Olen kiinnostunut muodista, vaikken seuraa sitä orjallisesti. olen suunnitellut myös oman malliston K-Citymarketeille vuonna 2012. Mallisto oli suunnattu aktiivisille naisille ja ne sopivat joogaan ja fitnessiin sekä rentoon oleiluun. Suosin siinäkin käytännöllisyytä ja  ­mukavuutta.
Kiiran mekko on uutta H&M-mallistoa, joka tulee kauppoihin tällä viikolla. -Voisin mennä tämä päällä vaikka kesähäihin, hän tokaisi. 
 Nämä kengät ovat yllättävän mukavat, vaikka en yleensä kuljekaan korkokengissä, Kiira kertoi.

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template Created by pipdig